FAQ
Często zadawane pytania
Często zamawiam w waszym sklepie, czy można jakoś zmniejszyć ilość podawanych informacji?
W naszym sklepie można założyć swoje indywidualne, stałe konto. Dzięki niemu nie trzeba przy każdych zakupach podawać swoich danych fakturowych, czy danych do wysyłki. Na koncie zapamiętywane są ostatnio zamawiane towary, jest także funkcja ich ponownego zamówienia - co zdecydowanie skraca czas konieczny na ponowienie zakupów.
Czy możliwa jest wysyłka pod inny adres niż dane fakturowe?
W trakcie rejestrowania się w naszym sklepie, jest możliwość określenia czy miejsce dostawy towaru jest tożsame z danymi do wystawienia faktury. Na dole pierwszej strony formularza rejestracyjnego należy wybrać, czy dostawa ma być realizowana na adres rejestrowy, czy na inny adres. Wówczas otworzy się nowe okno w którym prosimy podać dane adresowe do dostaw.
Kiedy otrzymam zamówiony towar?
Jest to uzależnione od sposobu płatności. Najszybciej są realizowane dostawy za pobraniem przesyłane firmą kurierską. Wówczas, jeśli zamówienie zostanie przez nas zarejestrowane do godz. 12:00, to wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia. Dostawa powinna zostać zrealizowana następnego dnia roboczego.
Chcę dokonać przedpłaty, na jakie konto mam to zrobić?
Konto bankowe Alior Bank 38 2490 0005 0000 4530 9475 0162. Prosimy aby w tytule płatności znalazł się nr zamówienia z potwierdzenia z naszego sklepu on-line.